Sopot - 1e Bolesława Chrobrego
W naszej ofercie m. in. : Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, monitoring wokół obiektu, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, pokoje rodzinne, windsurfing, parking w garażu, parking na miejscu, park wodny, kręgielnia, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, całkowity zakaz palenia, winda, Wi-Fi, squash, transfer (dodatkowa opłata), pokoje dla niepalących, całodobowa ochrona, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, dostęp do Internetu, transfer, meble ogrodowe, prywatny parking, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, jazda konna, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, zwierzęta domowe są akceptowane, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, piesze wycieczki, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, transfer lotniskowy, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, ogrzewanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, transfer z lotniska, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, parking, kort tenisowy, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), bezpłatne Wi-Fi, transfer na lotnisko.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 11:00.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Victus Apartamenty, Apartament Faro o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zameldowanie i wymeldowanie odbywa się w recepcji obiektu Victus, przy ul. Dworcowej 1 w Sopocie. Osoby, które przyjadą po 17:00, mogą odebrać klucze z sejfu znajdującego się przy wejściu do recepcji. Śniadania są opcjonalne. Posiłek ten jest serwowany w restauracji poza obiektem.Dostępne pokoje:
Apartament 4 osobowy (1 łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 39 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - Victus Apartamenty Apartament Faro, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.3036459